Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.11.2010 09:22 - Двадесети ден
Автор: felisity Категория: Забавление   
Прочетен: 926 Коментари: 0 Гласове:
2



Чувствам се отлично.

Тези дни все хуави неща за тялото. Не мога да съм конкретна за всички изминали дни, но повечето мога да ги кажа.
Миналата събота (13и) ходих малко на разходка, а в неделя обикалях цял ден магазините... не моловете, а Кауфланд, Била и тези подобни...
Хапването беше не много обилно и главно привечер. В понеделник (15и) бях на плодове, във вторник на обяд беше една шкембе чорба и две толумбички (имахме гости), а за вечеря имахме заешко. В сряда, четвъртък и петък (17и-19и) бях при мама и татко :) Досещате се, че там си ме хранеха. Но се опитвах да не прекалявам. Упражненията се явяваха и трите дни търчане из целият град. В събота (20и) бях в Калофер. От там с приятели направихме един много хубав поход.

imageimageimageimage

Тръгнахме бавно и с много спирания за снимки и от 12:30 в Калофер до 17:15 някъде бяхме стигнали до хижа Рай. Прехода е доста интересен и хубав, малко е тегавичък за хора, които не са свикнали да ходят, особено последният напън ;) , но пък си заслужава. Вечерта хапнахме, пийнахме :)))) На другият ден минахме през Райското пръскало и се отправихме (към 10:15 да е било) към хижа Левски и от там към Карлово. Пътят е предимно изкачване до хижата... но после е само слизане. В 18:30 бяхме на гарата в Карлово и чакахме влака за обратно. Походът е страхотен. Препоръчвам го силно. Но ако не ходите е по-добре да тръгнете по от рано, за да стигнете по светло, защото вече слънцето залязва рано, а е кофти да слизаш с фенери. На нас ни се наложи последният час да го изкараме на челници. Все пак сме в планина, а и в гора, там става тъмно още по-рано :)

image

Ако някой се заинтересува - това е маркировката :)

Снимки няма да слагам, за да отидете и сами да видите колко е красиво!!!

В понеделник (22и) бях счупена :D

Много умора, много нещо. Вчера почти се пооправих, но през повечето време пак търчах из града. Хапването е предимно вечер и то малко. През деня може да изям някоя и друга ябълка, но толкова. Иначе единият ден правих картофи с подправки и кашкавал на фурна.. А вчера за пръв път се справих с пълнен заек в гювече на фурна и крем карамел в твичка. По думите на тестерчето ми (приятеля ми ;) ) и двете са станали много добри. Даже и на мен ми хареса крем карамела, а аз не го ям много много .... :)))))


Днес ще се яде каквото е останало от вчера, но ще правя упражненията на Сандрин от първият ми постинг :)

Ох, забравих най-важното. Резултата. Вече съм -1.5кг. Да, ще кажете, че това е едно хранене... но не е. Стабилно съм си застанала по-надолу :) Което само ме радва :)))))


Тагове:   фитнес,   диета,   маса,   отслабване,   тегло,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: felisity
Категория: Забавление
Прочетен: 33141
Постинги: 9
Коментари: 5
Гласове: 22
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930